mandag 27. august 2012

Jeg har det veldig bra! Denne helgen var jeg på min første amerikanske fotballkamp, vi dro på en mini shopping tur, fikset neglene våre og jeg var med Carol og Ghimel(Utvekslingsjenter) på lørdagskvelden. Det var en bra helg :D
Dette var på negl stedet, de hadde et akvarium med nemo og dorris :DDD

Tenkte bare å fortelle dere litt om skolen min, min schedule ser slik ut:

1. period: Speech
2. period: Algebra 2 advanced
3. period: English 1
4. period: PE(gym)+ lunsj
5. period: Psych
6. period: US history
7. period: Choir
8. period : Advisory


Dagen er egentlig ganske chill.. Alle fagene er super lette unntatt matte. Matte er litt vanskelig, mest fordi alle uttrykkene heter noe helt annet på engelsk.. det går ikke an å gjette engang... Men jeg regner med at det bare tar noen uker også går nok det bedre :D

Psych er min absolutt favoritt time. Læreren er veldig flink og kul, klassen min er definitivt den beste det er mulig å få, emnene vi snakker om er interessante og gjør sånn at jeg har lyst å følge med. Også siden jeg er fra Norge så har jeg mange andre syn og ting som vi gjør annerledes. Så jeg får delta kjempe masse muntlig og jeg tror læreren elsker meg pga det.

Uansett, alt går kjempe bra og jeg koser meg masse her! Har fått en del venner og en av de kjører meg hjem hver dag etter skolen, så det er super snilt :D

Håper alle andre utvekslingsstudenter har det så bra som meg og også dere der hjemme!

-Malin

1 kommentar:

  1. Så godt å høre at du har det fint Malle<3 du kommer til å bli så god til å snakke engelsk!! Flott at du har fått flere venner å være med. Venner er viktige for at dette skal bli et supert år for deg. Her er alt bra og vi har begynt å grave i Hagen igjen. Det er mye kaldere i luften og det er ingen tvil om at høsten er på veg. I morgen skal bolle på kjelleren for første gang:) de har åpnet opp for at de som går i 4. Skal få gå der. Han er såååå spent . Klem fra meg.

    SvarSlett