tirsdag 14. august 2012

Osaka

Igår startet jeg dagen med å ikke gjøre noen ting egentlig. Helt fram til kl. 15.00 satt jeg bare å så på tv og spiste.

Så ble kl. 15.00 og jeg måtte på volleyball trening. Hvor to av de nye utvekslingsstudentene også var. Jeg håpte at de kanskje ikke hadde spilt før og var like dårlig som meg, men det var de definitivt ikke. Hun ene fra Østerrike var veldig, veldig god. Så jeg ble vist den eneste på laget som ikke kunne spille likevel! jaja..

Når treningen var ferdig hadde jeg 25 min på å komme meg hjem, skifte og dra tilbake til byen. Noe som er veldig liten tid!  Jeg kastet på meg en kjole og Gina (Vmor) gjorde noe greier med håret mitt også måtte vi løpe. To jenter skulle ha en avskjedsfest på en restaurant som het Osaka, de skal begynne på college nå å ville ha en siste jentekveld, noe jeg slang meg på å er veldig glad for at jeg gjorde.
Jeg har aldri sett noe liknende.
Maten ble lagd rett foran oss. Kokken sto der og satt fyr på plata, friterte risen, lagde nudlene og stekte kyllingen. Rett foran oss.. Det var veldig kult.

Dette er vår kokk som her lager kyllingen til oss. 

Bildet til venstre er av Katie, Madie og meg. Og bildet til høyre er av alle som i år blir senior som var der.

Kristyn og meg


Når jeg kom hjem fikk jeg en søt liten overraskelse, jeg skulle skru av lyset på Cody sitt rom idet jeg så denne lille søt tassen gjemt i teppene. 



Håper dere har det bra der hjemme!

- Malin

4 kommentarer:

  1. Så bra at du hiver deg med på det meste! Her har vi flott vær. Olivers bursdag var super, og jeg tror han var kjempefornøyd med alle gavene. Det var bare Therese fra dere.... dere var jo spredt rundt i hele verden.... :)
    Skal til København fra torsdag til mandag. Det gleder jeg meg til! Klem fra Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Kunne ønske jeg var i Oliver sin bursdag! Hva skal du gjøre i København? Høres gøy ut! Kos deg masse :)
      Klem fra Malin

      Slett
  2. Så fin kjole Malin! Er den ny?

    SvarSlett
  3. Takk! Nei den er veldig gammel.. Kjøpte den i kroatia ifjor eller gangen før det :)

    SvarSlett