mandag 20. august 2012

Kentucky & første skoledag

Igår kl. 07.00 satt vi oss i bilen og kjørte til Murray state Univerity i Kentucky hvor vi flyttet vertsbror Cody inn.
Det tok 6 timer en vei.. øh.. Veien til gikk greit for vi så på Justin Bieber Never say Never og jeg sov litt.. men veien hjem tok en evighet..

Uansett, skolen var super super fin!


Dette var bygningen hvor Cody's dorm var. Nydelig bygning..

Et "sko" tre som skolen tydeligvis var veldig stolte over



Og en til bygning som jeg ikke husker hva var. 


Idag startet jeg mitt Senior Year på Porta High school i Petersburg og jeg hadde en super dag.
Gleder meg veldig til å gå igjen imorgen.
Idag var det mye regler og sånne ting som vi måtte gå igjennom så fikk ikke egentlig noe særlig fagelige greier idag, kanskje derfor jeg syntes det var så gøy :P
Uansett, Pshykologi må være det beste faget jeg tar. Læreren var veldig kul og jeg tror han liker meg allerede :D

Shelby og meg klare for vår første dag!


 Det var omtrent alt jeg har gjort de siste 48 timene.. Håper dere har det bra hjemme og jeg gleder meg til å høre hvordan det går med dere :)

- Malin




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar