lørdag 11. august 2012

Illinois state fair

Igår var vi på Illinois state fair hele dagen. Jeg spiste mye forskjellig rart og på kvelden dro vi for å se en konsert med Eric Chruch. 



"Corn Dog" Fritert pølse med noe utenpå, ikke særlig godt!

Først bit

Sweet Corn

Shelby og jeg som politi


Søteste rådyret jeg noen sinne har sett, utstoppet.... :(

Største hund jeg noen sinne har sett


Sauer

Denne kuen er faktsisk den fineste kuen jeg har sett. 

Fritert, nok en gang.. Alt er fritert, Pølse, reker, aligator, ostekake, brownie osv, osv.. 

Dette er Illinois state fair's store "atraksjon" i år er det 90 år's jubeleum på denne smør skulpturen. Som du kan se er den fortsatt ikke ferdig.


Litt tivoli må man jo også ha!

Cowgirl boot's!


Shelby og Katie poserer med skoene sine for meg:)

Klare for konsert! 
Dette var 3 timer før konserten startet. Jeg kan love deg at når Eric Chrurch, som jeg ikke engang har hørt om før kom på senen, ville vi alle bare hjem! 

Eric Chruch in action

Ny verson av lighter i været, Cowboy boot's i været.


Og showet endte med en 5-10 min langt fyrverkeri!

- Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar