tirsdag 7. august 2012

I dag har vi...

I dag startet jeg dagen med å endelig sove litt lenger, jeg våknet ikke før 8.30 så det var deilig!

Jeg sto opp, å bestemte meg for å vise pappa litt rundt i huset så jeg  tok han med på en liten skype tour :)
Deretter dro Shelby og jeg for å farge og klippe håret mitt, jeg er veldig fornøyd med resultatet å frisøren var veldig hyggelig så det var koselig.
Når vi kom hjem derifra kastet vi i oss litt taco før vi måtte på et sports møte. I morgen blir min første Pom Pom trening og i overimorgen skal jeg prøve meg på volleyball. Jeg kan jo ingen av disse sportene, men jeg skal prøve, å liker jeg det ikke så er det ikke noe krise.
Familien her er veldig sports entusiastiske så jeg føler at jeg ihvertfall må prøve, uansett så kan det godt henne det blir gøy så vi får se :)

Etter møtet dro Shelby, jeg og 3 venninner av Shelby for å spise is i Springfield. Akkurat nå husker jeg ikke hva is typen het, men det var nesten som knuste isbiter med smak. Det var ganske godt faktisk.

Jeg og Shelby ble akkurat ferdige med "Stretching" for the day. Jeg er 100% på at jeg kommer til å ha problemer med å gå i morgen.

Uansett, jeg koser meg masse og glemte å ta bilder av huset så jeg får gjøre det en annen dag. I morgen tror jeg vi skal overnatte hos en av cheerleaderne så det burde bli gøy :))

Nå er jeg super trøtt så jeg skal gå å legge meg, god natt!

- Malin

2 kommentarer:

  1. Dette høres jo helt supert ut Malle! Ta litt bilder av ny sveis, huset og div. Hvordan får vi skypet med deg? Hva er skype profilen din? Casper fikser dette:)

    SvarSlett
  2. Jeg skal prøve å få tatt litt bilder i dag!
    Send meg en facebook melding når det passer for dere å skype. Så ser vi om det passer for meg også:) Skypen min er malin.hopoy Casper klarer dette ;)

    SvarSlett