fredag 17. august 2012

Tiden flyr

Denne sommeren har gått alt for fort. Jeg er ikke super glad for at skolen starter om noen få dager :(
Men heldigvis er det noen dager igjen og vi skal gjøre det beste ut av de dagene!

Dagen igår startet veldig dårlig. Jeg var ekstremt trøtt og vi måtte dra kl. 08.15 om morningen for trening. Volleyballen varer i 2.5 timer og jeg fikk spille nøyaktig 4 min i løpet av den tiden. Jeg trodde jeg skulle kjede meg i hjel og var drit sur når jeg dro derifra. Altså jeg vet jeg ikke er noe særlig god akkurat, og det gjør veldig vondt når jeg spiller, men det betyr ikke at jeg ikke kan ble bedre hvis de lar meg øve. Uansett, det var en dritt start på dagen. Så jeg gikk hjem og klagde litt over volleyballen. Hvis det skal fortsette sånn har jeg ikke lyst å fortsette.
Har nemlig veldig lyst å være med på skole-skuespillet, og det kommer til å være rett etter volleyball øvelse hver dag. Noe som betyr at jeg kommer til å dra til skolen kl. 08.00 og komme hjem 21.00 hver dag. Jeg må se hvordan det går, men er redd for at det skal gjøre lekse veldig vanskelig å fullføre.

Uansett, etter volleyball trening og litt syting dro, Shelby, meg, Travis, Haley, Emily og Ingrid til Illinois state fair. eller det var dit vi planla å dra. Det regnet alt for mye (var storm i går) så vi endte opp med å bare kjøre rundt i 4 timer.  De er veldig morsomme og hyggelige så jeg hadde det gøy. I løpet av disse timene kom også noe veldig kjent og overraskende på radioen, "Take on Me" av AHA. Da ble jeg litt stolt :D

Idag var jeg like trøtt som igår for vi måtte stå opp kl. 06.00 for å rekke en tannlege avtale i Springfield for Shelby. Jeg sov hele veien inn og når vi kom fram og var på vei inn kom en liten gutt bort til meg med en blomst og lurte på om jeg ville ha den. Elsket den gutten!


 Mens jeg satt i venterommet å leste i noen blader fant jeg dette: Blake Lively (Faktisk hele Gossip Girl crewet), Jessica Biel og James McAvoy var alle i NY og spilte inn filmer/Tv-serier, mens vi var der!!! GOSH hvordan så vi ingen av de........ Annoying

Etter vi var ferdig der dro vi på Homecoming dress shopping, noe som var kjempe gøy. Jeg fant en kjole jeg elsker så nå er det kjøpt og i hus! Og forresten kjoler er ikke billig her. Trodde alt var billigere i USA, men ikke nydelige kjoler.

Det har vært mine to dager. Her er noen andre bilder som jeg tenkte å vise dere..

Avisene her er fortsatt svart, hvitt. Jeg ble veldig sjokkert over det og måtte ta et bilde.

 Også hundene. De var så nydelige i går!


Jeg har det forresten fortsatt veldig bra, ikke noe ekstrem form for hjemlengsel enda heller. Så jeg er veldig glad for det!
Håper dere har det bra hjemme :)

- Malin

2 kommentarer:

  1. Ta bilde av den nye kjolen da Malin. Jeg er så spent på den:) her er alt hektisk med skolestart, og alle aktiviteter som er i gang i gjen. Men i ettermiddag var jeg og mormor å plukket kantareller i skogen. Det var herligt. Gutta er på ridder show på Akershus festning i kveld. Kos deg videre med alt det nye og spennende . Lykke til på skolen, det kommer til å gå så bra så;)

    SvarSlett
  2. Ok, jeg må hente den snart så da kan jeg ta et bilde å sende til deg. Men jeg putter det ikke på bloggen før homecoming :D høres ut som at dere har det bra!! Godt å høre, fortsett å hold meg oppdatert på hvordan det går med dere alle :)

    SvarSlett