tirsdag 7. august 2012

I've arrived at my destination :D

 Jeg kom fram i går kveld etter en lang dag med mye reising, alle flyene mine ble forsinket så det var litt stress, men jeg kom meg hit til slutt!
Her ser du et bildet av flyet jeg satt på i 2!!!timer, det var 3 seter bredt og 14 rader langt, 1 flyvertinne og 1 pilot. Når vi fløy så kjørte vi rett inn i en tordenstorm, og det var lyn over alt, ganske skummelt.. :((
Vel jeg kom meg fram til slutt og der sto familien min på flyplassen med blomster og plakater. Det var utrolig hyggelig :) Vi dro derretter hjem til huset, jeg fikk en omvisning og vi satt til sent på kvelden å snakket og koste oss, de hadde også kake til meg :DD

Jeg tenkte å sende noen bilder av rommet mitt, senere i dag skal jeg prøve å få tatt noen av resten av huset også!




Jeg elsker rommet mitt, det er veldig koselig og stort. De har malt og hengt opp plakater for meg :) 
Rommet mitt har også et walk in closet, et bad, toalett og dusj. 
Når du går inn på doen og ut på andre siden kommer jeg til Shelby (Vertssøster) sitt rom! 



- Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar