torsdag 2. august 2012

New York I love you!

God morgen, Klokken er snart 6 om morgningen og jeg er den eneste i rommet som er våken så jeg tenkte å bruke denne tiden på å fortelle litt om turen :)

I går kl. 09.15 cirka sa jeg hadet til familien min på Gardermoen, det var ikke en morsom opplevelse, men var ikke så ille som jeg trodde.
Gruppen jeg reise med var helt fantastiske, jeg kjente bare to av de fra før og vi var en gruppe på 10. Vi kommer alle kjempe godt overens og har det veldig morsomt sammen!

















Vi tok først flyet til London hvor vi hadde to timer på å spise og bytte fly.
Flyet fra london gikk direkte til Newark og vi klarte å få flyttet litt om på folkene i flyet sånn at vi kunne sitte ved siden av hverande. Min tv-skjerm funket ikke så det var jo litt kjedelig, for det var en hau av bra filmer, men det gikk greit :) Jeg fikk låne Hannah sin skjerm litt så jeg fikk sett "The vow".
Vi koste oss masse på flyet, kanskje litt for masse for folk begynte å vise tegn til at vi måtte dempe oss.

Vi kom fram til Newark kl 19.00 som tillsvarer 01.00 i norsk tid. Da tror jeg vi alle var blitt super hypre for vi så ikke mye trøtte ut. Vi kjørte til hotellet i New Jersey, sjekket inn, spiste pizza og la oss.

Idag er jeg litt usikker på hva vi skal, men uansett blir det super gøy!
Jeg tror jeg må slutte å skrive nå før jeg vekker de andre.. Snakkes:)

-Malin






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar