tirsdag 7. august 2012

dagene som har gått

Dag 1
Første dagen jeg var her dro vi først i kirken, Shelby (Vsøster) hadde vært på tur med kirken til Philly og de skulle presentere dette. Jeg fikk møte mange av Shelby's venner og venner av familien. Det var veldig koselig.

Vi dro så litt rundt i petersburg for å vise meg skolen, butikkene osv.. De tok meg med til den lille "gaten" som Abraham Lincoln bodde i. Han bodde nemmelig her i mange år, så de har bygd opp det samfunnet han hadde når han bodde her. Det var et kjempe fint og rolig sted.

Kl. 5 måtte Shelby på jobb så Gina (Vmor), Tim (Vfar) og jeg dro for å møte en annen utvekslingsstudent som skal gå på samme skole som meg. Hun er fra Brazil og heter Caroline.

Denne dagen var veldig koselig og jeg følte at jeg allerede passet inn i familien!

Dag 2
Dagen startet kl. 06.00 når jeg våknet.. åhhh. Jeg sto opp, dusjet og fikset meg. kl 08.30 dro vi på cheerleading trening. Shelby er kaptein på laget å har veldig lyst til at jeg skal være med på det. Hun har planlagt boot camp for å få meg god nok. for det er try-outs for 2 plasser og det er minst 4 som skal søke.. Sjansen min er ikke akkurat super høy, men det høres gøy ut å bare prøve :)

Etter 2,5 timer med å se på cheerledere dro vi for å overaske Gina på jobb. Hun ble veldig glad!

Når Gina var ferdig på jobb i 12 tiden dro vi inn til Springfield for å fikse mobilen min og kjøpe litt klær for å fylle opp klesskapet mitt :)


American Eagle  & Buckle

Victoria Secret, jeg kjøpte også masse undetøy her


Hollister

Bath & Body works 

Dette var min shopping for denne dagen :) 

Shelby og jeg kjøpte også Justin Bieber filmen "Never say never" fordi hennes foreldre har ikke sett den enda, så de har lovet å se den snart! 

- Malin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar