lørdag 1. september 2012

Tiden går så alt for fort!

I dag er det en måned siden jeg dro fra Norge! 1 måned siden jeg sto på Gardermoen og sa ha det bra til familien min. Denne måneden har gått alt for fort. Det er helt sykt å tenke på at jeg er her, jeg husker på denne tiden i fjor.. Hver dag satt jeg å leste bloggen til Ida for å følge med på hvordan hun hadde det. Og nå er det jeg som er her! Og jeg har det supert. Savner dere alle der hjemme og håper dere har det kjempe bra og koser dere :)

Om en time setter vi oss i bilen for å kjøre til Iowa som er ca 4 timer unna. Hele familien bor der, verts besteforeldre, kusiner, fettere, onkler og tanter :) Vi skal være der til imorgen også drar vi hjem. Mandag har vi fri pga labor day. Så dette blir en lang helg!!!

Slik ser mitt rom ut akkurat nå! Tror noen ble litt utslitt etter gårsdagens fotballkamp :D 

-Malin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar