mandag 10. september 2012

Dagene som har gått

Denne fredagen var det nok en våt fotballkamp, hehe.. det regner aldri, untatt på fredager :( men jaja..

På lørdag gjorde vi ikke så mye på dagen, bare pugget litt til prøver og så litt på tv. Nærmere kvelden fant Shelby og jeg ut at vi ville dra inn til Springfield å prøve et nytt Fondue sted. Når vi hadde kjørt hele den veien fant vi ut at det var stengt... Så da dro vi heller til en kinesisk restaurant. (Veldig god mat :D )
Etter det dro vi hjem også kom Travis og Mackenzie over for å se en film, vi så hangover.. hehe, den filmen blir aldri gammel..

Søndagen forsov jeg meg litt, wopsi.. kl 9 kom Vertsmor inn på rommet mitt og fikk helt panikk for at jeg ikke hadde våknet enda. Jeg hadde en Spray-tan appointment kl 10.00 i springfield.. Så jeg hoppet i en joggebukse og t-short, også dro vi inn.
I går hadde vi også et utvekslings møte så det var gøy. Fikk møte en del andre utvekslingsstudenter, er forresten en hau fra Norge i dette området som jeg ikke viste om.
Under dette møtet fant jeg også ut at hun andre Malin fra Norge har kjøpt den samme Homecoming kjolen som meg, hahahah, hva er sannsynligheten for det? uansett, hun går på en annen skole så det var bare morsomt :)

Resten av søndagen brukte jeg på å øve til Psych test... Alle dere som trodde at prøvene i USA er bare multiple choice og at alt er drit lett, dere tror feil.. Det er definitivt ikke lett... Jeg fikk en C, noe jeg ble ganske stolt over faktisk!

Her er noen av spørsmålene vi fikk:
-How behavior is determinated not only by enviornment, but also how thoughts modify the effects of the enviornment?
- What is internal experiences that we infer from behavior
-_____________ is when participants expectations rather than the experimental treatment produce an experimental outcome

ok, det høres kanskje ikke så vanskelig ut med bare 3 spørsmål, men det var 40 stykker.. og alle så sånn ut!!!

Jaja, ellers er alt bra, hehe.. føler jeg klager alt for mye. Men jeg har det veldig bra, det er bare det at jeg hater prøver.. Og akkurat nå er det myeeee....

Homecoming nærmer seg sakte men sikkert og jeg gleder meg mer og mer for hver dag :D Jeg skal gå med en "girls single group" noe jeg tror kommer til å bli veldig bra!!

Så det var alt jeg hadde å fortelle idag, jeg skal prøve mitt beste å bli bedre på å ta bilder og blogge oftere..

-Malin

2 kommentarer:

  1. Så flott Malle!! Jeg synes du er flink! Selv hadde jeg ikke skjønt hva som skulle svares på den teksten. Utrolig hva ungdommen nå til dags kan:) keep up that good work girl!! Alt bra her hjemme, i morgen skal det meldes på konfirmasjonsundervisning:) spennende tider i møte for de store gutta:) stor klem fra meg<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja nei det skal ikke være lett!
      Så gøy! Jeg gleder meg masse til konfirmasjonen til alle sammen :)
      Klem fra meg :))

      Slett