onsdag 5. september 2012

Gratulerer med dagen!

Først og fremst har min kjære søster bursdag idag! så gratulerer med dagen til deg Therese, 14 år.. woow som tiden flyr! :D

Jeg aner ikke hvorfor, men jeg liker dette bildet av oss veldig godt.. hehe, vet jeg er litt rar!

Ellers har dagen i dag vært veldig lang..
Dagen startet med at vi måtte ta skolebilder for årboken. Så hadde jeg mange mange timer med skole. Siste halvtimen var det et møte med Key club som jeg meldte meg inn i. Mens vi holdt på med dette dro min gode venn og sjåfør hjem uten at jeg tenkte noe over det... Så da var det ingen som kunne kjøre meg hjem, så jeg ble med Shelby og resten av cheerleaderne for å lage "Run Through" og skilt for fredagens fotballkamp. Vi var ikke ferdig med det før 5.45 og 6.00 hadde jeg et basketball møte, så jeg ble igjen for det. Når det var ferdig dro vi til en eldre dame for å sy inn kjolen min..

Så alt i alt dro jeg halv 8 i dag tidlig og var ikke hjemme før halv 8 på kvelden.. så lang dag!

Jeg er klar for å hoppe i loppekassen nå, men ville bare si at ellers går alt supert. Alt med homecoming osv begynner å se bra ut og jeg har det veldig bra! :) (jeg skal fortelle mer om homecoming situasjonene senere, men nå går pc'en min tom for batteri)

Håper du hadde en super dag Therese!!!


- Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar