søndag 16. september 2012

Helgen

 Jeg er utslitt.. Denne helgen har det skjedd ting 24/7. Fredag etter skolen dro jeg med noen venner til fotballkampen, det var away-game så det tok en time å kommer oss dit, men det var en morsom tur! :)

Lørdag var det "Harvest fest" i min lille by her.. Det var veldig likt 17 mai på mange måter, det var en parade med skole band, cheerledere, fotballaget, banker, politi og brannvesen og en hau av andre ting. Når paraden var ferdig gikk vi rundt til de forskjellige bodene de hadde satt opp. Det var masse mat og ting å se.
Deretter dro vi til Lauren's hus, for cheerleaderne måtte lage en dans, så jeg bare satt der å slappet av litt også dro vi inn til Springfield for Katie's bursdag og spiste middag! Det var en super slitsom dag, men jeg hadde det veldig gøy :)

Idag dro Vertsmor og jeg inn til Springfield for å kjøpe noen ting og stripe håret mitt! :) Kom akkurat hjem nå og er døds sliten. Jeg har en oppgave å skrive og en tale å lage. å kl er 18.39... Akkurat nå er jeg smålig utslitt og stresset, så jeg burde sannsynligvis slutte dette inlegget og starte på min oppgave om hvordan USA reagerte på 9/11 angrepet, ehm.. jeg aner ikke hvordan jeg skal vite det men jaja.. får vel prøve! :)

Ciao!

-Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar