søndag 23. september 2012

The walk

Kom akkurat hjem fra den mest innholdsrike turen jeg noen sinne har gått..
Alt starter veldig bra, været er nydelig og jeg hører på Justin Bieber. Så ser jeg ned på mobilen min for å bytte sang og boooom! der sto det to rådyr, rett ved siden av meg og stirrer meg dypt inn i øynene... Jeez jeg trodde jeg skulle dø!
ok, det ser kanskje ut som at det var veldig langt unna.. men jeg lover deg, det var ikke langt unna!

Rett etter dette døde telefonen min, så jeg tenkte great, håper ikke noe mer skjer. Greia er at idag orket jeg ikke å gjøre noen ting, så jeg hadde på meg joggebukse, hettegenser og null sminke når jeg gikk ut. Og 7 stykker fra skolen min kjører forbi meg og vinker å smiler.. Åh, jeg trodde jeg skulle dø av flauhet. For dere som kjenner meg vet at jeg aldri går ut uten sminke.... haha, jeg er så flau! jaja, jeg overlevde hvertfall.

I går dro Shelby og jeg inn til springfield for å kjøpe klær til Spirit week, som er denne uken. Det er uken før homecoming og hver dag har vi forskjellige temaer vi skal kle oss ut som :)

Etter dette dro vi til Ali's hus for hun hadde bursdag, HAPPY 18th Birthday ALI! Vi hadde et bål, lagde smores og grillet pølser. Det var veldig koselig! :) 

Katie som spiser Smores

Ali & Betty som slapper av ved bålet



Ali & Katie
Nå skal jeg lage norske pannekaker tenkte jeg. Så snakkes! :)

-Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar