torsdag 12. juli 2012

Vertsgaver

Jeg tror jeg som alle andre utvekslingsstudenter har begynt å stresse litt. Ikke egentlig fordi jeg gruer meg til å dra. men jeg er super stressa når det gjelder gaver til vertsfamilien. Jeg aner ikke hva jeg skal gi til de, jeg har hatt noen ideer, men alt virker så teit. Så pliiiiiiis hjelp! Har prøvd å spørre Shelby (vertssøster) også, men hun vet jo ikke hva jeg kan gi dem..

Mamma har stikket Marius genser til Gina (vm) og Shelby (vs). Det er egentlig så langt jeg har kommet med vertsgaver, og det er bare 20 dager til jeg drar! 
Jeg hadde en liten idé om å lage noe scrapbook-ish, ikke egentlig fysisk lage den for det har jeg ikke tid til, men legge inn skrift og bilder osv. i et fotoalbum på fotoknudsen. Tenkte å lage en bok som kunne på en måte erstatte de kjedelige faktabøkene om Norge som mine foreldre har så lyst at jeg skal ta med. 

sånn som denne. Så jeg tenkte at boken kunne inneholde litt om familien min, hvordan vi feirer høytider som jul og påske, litt severdigheter rundt om kring i Norge om matvaner og selvfølgelig 17.mai. Har enda ikke helt bestemt meg for om dette er en dårlig idé eller ikke, men jeg har ihvertfall startet.


Også må jeg jo selvfølgelig ha med meg melkesjokolade, knekkebrød og brunost :) 

Men jeg trenger fortsatt hjelp og meninger! så hvis du har noen meninger eller forslag om dette så kommenter under dette innlegget. 



- Malin

2 kommentarer:

  1. Utrolig bra idé! Faktisk den beste jeg har sett. Blir så mye mer personlig med en bok du lager selv, enn en random faktabok. Håper det er ok at jeg "stjeler" denne ideen?

    SvarSlett
  2. haha, er litt usikker på om jeg rekker å bli ferdig med den da, får prøve! selvfølgelig kan du gjøre det samme, bare hyggelig å høre! :) Si ifra hvis du har noen ideer til sider, har gått tom for sideinnhold...

    SvarSlett