tirsdag 31. juli 2012

pakket og klar

Da begynner denne turen å komme skummelt nærme, og jeg må innrømme at jeg er litt stresset.

I morgen tidlig kl. 09.00 skal jeg møte alle reisende fra "Aspect" og "Speak" så vi blir nok en stor gruppe som reiser. Vi skal på forbredelses kurs i New York som jeg gleder meg veldig til. Det skal være noen info møter, men mest sightseeing og forhåpentligvis litt shopping! :D Jeg regner med at det blir tungt å trist å si hadet til familien i morgen, jeg gruer meg veldig men håper det går fint.









Hele familien skal på "cruise" til Danmark rett etter jeg drar så forhåpentligvis blir ikke de triste for lenge.

Idag har jeg sagt hadet til noen venner, inkludert noen medlemmer av vår vennefamilie. Det kommer til å bli trist uten alle sammen et helt år. Heldigvis støtter alle meg i dette og alle er  her når jeg kommer tilbake, uansett har alle fått seg skype så vi skal nok klare å holde kontakten gjennom året :)


I går fikk jeg en email fra vertsfamilien hvor det sto planen for de to kommende ukene, jeg skal være med vertsøster på cheerleading trening den første uken sånn at jeg kommer litt inn i jente miljøet på skolen, vi skal også på konsert å se Eric Church :) Jeg gleder meg veldig til jeg får møte familien og håper jeg kommer godt overens med alle der, de virker som den beste familien jeg kunne fått og nå er jeg super fornøyd!

Det var det jeg rakk for i dag. Neste gang dere hører fra meg er jeg i USA og forhåpentligvis har det super kult!
Jeg kommer til å savne dere alle sammen her hjemme. Året kommer til å gå veldig fort og jeg gleder meg allerede til å se dere alle igjen!






Oliver, du får lære deg skype! Kan ikke leve et år uten min beste gutte venn!







-Malin

2 kommentarer:

  1. Flott blogg!! Vi skal seff skype med deg:) gleder oss til å følge deg på denne reisen. Oliver skal skype med Malle!

    SvarSlett
  2. Så bra! :) Gleder meg masse til å skype med dere alle sammen!!

    SvarSlett