mandag 30. juli 2012

36t & 20 min igjen

De siste dagene har gått så alt for fort. Jeg hadde bursdag i går så da hadde vi en liten bursdagsfeiring/Avskjedsfest i hagen med grilling og kaker :) Det var veldig hyggelig og jeg er glad for at vi hadde en liten feiring, det fikk meg til å føle meg litt mer klar for å dra.

Jeg fikk også en liten bursdags hilsen fra Google, tro det eller ei.

Nå er det bare litt over en dag igjen og jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg må pakke kofferten, si hadet til de siste personene, finne ut hva jeg skal ha på meg på flyturen og hvilke papirer jeg må ha med. Det ble plutselig så mye mer enn jeg hadde trodd.

Uansett så får jeg starte et sted, nå skal jeg ihvertfall snart legge meg sånn at jeg er opplagt og klar til imorgen!

Jeg skal prøve å få skrevet noe i morgen, hvis ikke så er neste gang dere hører fra meg når jeg er i USA :D

-Malin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar