torsdag 21. juni 2012

Siste dag....

Hei! 
Tror det er flere enn meg som begynner å bli klar for siste skoledag.
Det blir en fantastisk følelse å få sommerferie, hele 1 året på videregående er ferdig og det har gått sykt fort! Dette året har jeg opplevd: 

  • første skoledag på videregående. (Kom forsent-.-)
  • Bessegen tur med skolen
  • Riga (CISV) tur med Carine
  • Rihanna konsert
  • India tur (CISV)
  • Nyttårsaften i India
  • 5 utrolige dager på Katteli
  • Motta vertsfamilie
  • Justin Bieber konsert
  • Koselig reunion med CISV venner fra hele verden
  • Nicki Minaj konsert
  • ..... Og en hau av flere ting
Dette året har vært helt utrolig, jeg har opplevd så mye mer enn jeg trodde. Og hvis du tenker på alt jeg klarte å oppleve ved å bo i "lille" Norge, tenk alt jeg får oppleve i USA da. I et helt nytt land, med helt nye folk, ny mat, nye steder...
Det kommer til å bli kultursjokk, vanskelig og awesome x10000

I sommerferien skal jeg stor sett jobbe. Jeg har fått meg jobb på Brio på et storsenter ikke så langt ifra meg, så der skal jeg jobbe helt fram til 28.juli og etter det blir det bare forbredelser til turen!

De siste dagene har alt blitt litt mer ekte for meg. At jeg skal flytte bort for et år og at jeg skal forlate familien min her. Jeg får litt knute i magen noen ganger når jeg tenker på det, men jeg får bare prøve å tenke på alt det positive. Og familien min kommer jo til å være her når jeg kommer tilbake. 

Hvis noen av dere som leser bloggen min skal på utveksling så har jeg kjempe lyst til å lese bloggen deres og se hvordan dere har det, så legg gjerne igjenn en blogg adresse i komentarfeltet :) 

- Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar