onsdag 18. april 2012

VERTSFAMILIE!

Da har jeg fått vertsfamilien på ekte, og jeg er super glad :)
Den virker helt topp, de bor i byen Petersburg i staten Illinois. Jeg har også fått avreisedato og skolenavn, skolen skal inneholde mellom 200-600 elever (litt få, mer perfekt for meg å bli kjent med mange)
Jeg har funnet begge søsknene på facebook og de ser hyggelige ut. Jeg har sende mail til familien nå for å forhåpentligvis få vite litt mer om de :) Datteren har svart meg på facebook og hun virker som den perfekte "american teenager" hun elsker Justin Bieber, noe som er et absolutt pluss. Vi har nå planlagt å dra på konsert sammen å se han, hun har også fortalt meg at de pusser opp et rom til meg og at de har planer om å ta meg med på en del reiser gjennom skoleåret. "Hovedstaten" i Illinois er bare 20 min unna oss så de drar ofte inn dit i helgene og shopper ogsånn, hovedstaten heter altså Springfield og er stedet som The simpson handler om! :DD


Etter å snakket med datteren nå gleder jeg meg helt ekstremt, og for hver lille detalj om stedet, familien og skolen hun forteller meg får meg bare til å glede meg mer og mer :D
Nå føles alt sammen så mye mer virkelig!

- Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar