torsdag 12. april 2012

Venter, venter & venter



I påskeferien fikk jeg en mail fra Speak, de hadde en familie til meg!
Familien virker super, bor i staten Illinois og består av mor, far, to hunder, datter(min alder) og sønn (college)
Jeg fikk selv valget om å takke ja eller nei ettersom at de ikke bodde i en av de statene jeg søkte.
Jeg takket ja og nå venter jeg som en gal på å få en telefon fra Speak, de skulle ringe meg når alle papirene er klare.

Samtidig som alt dette skjer har jeg mye annet å gjøre. Vi har vår første tentamen for året på mandag (engelsk), jeg skal på landsmøtet i Stavanger i helgen (CISV), jeg planelegger en hyttetur og ja alt i alt så er jeg ganske opptatt for tiden :) Jeg venter også på å forhåpentligvis få en telefon ang sommerjobb, har søkt et par steder og håper virkelig jeg en av de!

-Malin 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar