mandag 23. april 2012

Dagen i dag

Hei, 
Dagen i dag har vært fantastisk. Jeg har hatt fri og brukt mye til på å maile med vertsfamilien! de virker helt supre, jeg har fått sett noen bilder av familien og dyrene, fått vite litt om hva som kommer til å skje når jeg ankommer og hvordan familien er. Jeg blir bare mer og mer spendt og gleder meg mer for hver mail og bilde jeg får. Det er helt ekstremt hvor mye mer virkelig alt har blitt nå. 

De har fortalt meg at de har svømmebasseng i hagen, jeg har fått det største rommet i huset og deler bad med min vertssøster Shelby, hun har ACT i morgen og Prom på slutten av uka. Det er også en stor konsert i byen når jeg kommer hvor boys 2 men og lady antebellum bla skal spille :) Tydeligvis bor vi i en liten by med 3500 innbyggere hvor alle kjenner alle, noe jeg syntes høres super koselig ut! Familien er veldig åpne for alt jeg vil prøve og ikke og spesielt når det kommer til skole aktiviteter, de er veldig engasjert i ungenes liv og gleder seg til å eventuelt møte opp når jeg spiller kamper eller har forestillinger eller hva jeg vil finne på.. Det virker som jeg har fått en familie som passer godt til meg og min egen familie, de har mye av de samme interessene som mine foreldre og datteren deres virker som en jeg kunne hatt som bestevenn. 

Jeg håper og tror at dette er starten på et perfekt år og gleder meg ufattelig til at jeg skal dra (1.august) om ikke så lenge :))

- Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar