lørdag 1. juni 2013

Graduation

Forrige fredag, 24, Mai var dagen som jeg alltid har drømt om endelig her. Jeg har alltid vært den jenta som elsket tv-serier og filmer om det Amerikanske tennåringslivet og å få Graduate med Cap og Gown og kaste den hatten opp i været. Og endelig var det min tur, det var noe jeg aldri trodde jeg skulle få oppleve og jeg er så utrolig glad for at jeg fikk oppleve dette øyeblikket med mine beste venner og amerikanske familie. Det gikk over så alt for fort, men minnene fra den timen i gymsalen kommer jeg aldri til å glemme.
Det var veldig organisert og vi hadde øvd mye i forvegen, det var viktig at hver gang vi snudde oss måtte vi snu med en 90 degree angel og ja det var mer regler enn jeg trodde det skulle være.

Uansett, det var et fantastisk øyeblikk, Kyle og Heather var top 2 av klassen vår og ble derfor de to som gav student talene. De begge gjorde en kjempe jobb og ja alt var rett og slett bare veldig bra.

Her mottar jeg mitt diploma 

Maggie og meg

Abby og meg

Carol, Lauren, Heather, Maggie, meg og Abby

Vertsfar og mor

Vertsbrødre

Resten av helgen besto av stress og mye kjøring fra graduation-party til graduation-party. Og familien var også på Camping denne helgen så ja, en lang, stressende og utrolig morsom helg :) 

Alt i alt var denne dagen bare helt fantastisk og jeg ville ikke byttet disse minne for noe.Er utrolig glad og takknemlig for at jeg fikk muligheten til å gjøre dette, så takk til alle som var med på å la dette skje!

Og i går var det Tanners College Graduation så her er familie bilde fra det



I dag er det akkurat 6 dager til jeg reiser hjem og bare 7 dager til jeg er hjemme med min fantastiske familie. det er en veldig bittersweet følelse, det blir forferdelig å reise fra alt her, men det blir utrolig deilig å komme hjem til familien min igjen!


KLEM FRA MEG =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar