søndag 12. mai 2013

The Great Gatsby

Nå er det bare en uke igjen av skolen + to tentamen dager, så det burde gå fort :)
Denne helgen var det Heather's bursdag, og hun ville se The Great Gatsby, det var en super film. Anbefales på det sterkeste, hvis den ikke vinner en Oskar neste år er det noe fryktelig galt. Skuespilleren var fantastiske, selvfølgelig. Grafikken og musikken var utrolig og ja alt i alt en film som må sees!



Maggie og meg

Alle jentene

Lauren og Abby ble leie av reklamene før filmen. 

Og hele denne uken hadde vi en kake dekorasjon konkurranse i mat klassen vår. Abby og jeg samarbeidet og lagde en hval kake. Vi vant ikke konkurransen, men vi var fortsatt veldig fornøyde med resualtatet :))


Hvalen Herman


Dette var vinneren, Travis og Maggie's Spagetti og kjøttkake kake :) 

Så ja det var denne uken, vi hadde også vårt siste "Track Meet" på mandag, endelig er det ferdig.Og vår siste offisielle kor konsert var på onsdag.
Tiden flyr fortere enn fort og nå begynner nedtellingen til å komme hjem nærme seg små tall. 

Idag var det morsdag her i USA så vi dro ut med bestemødre og familien for å spise lunsj. Og siden det er morsdag tenkte jeg at jeg kunne inkludere noen bilder av mine vakre mødre som jeg elsker med hele mitt hjerte! 




Seer dere snart! Kos og klemz fra

-Malin




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar