torsdag 16. mai 2013

Siste uke som senior

Da er siste uke som senior snart over.
På tirsdag hadde vi Graduation Practice, deretter Senior picnic og så Class night.

Vi måtte ha på oss akkurat det samme som vi skal ha på graduation, håret og alt måtte se det samme ut, så vi var alle i kjoler og finklær og med nystrøken graduation gown.
Abby og jeg i graduation klærne våre

Øvelsen tok timer... og det var kjempe kjedelig, vi måtte lære hvordan vi skulle gå, hvor vi skulle sitte osv.. Etter mange timer med øvelse fikk vi dra hjem rundt 12. skifte å dra til picnic'en. Det var super god mat og kjempe varmt ute, 30 grader!!!!

Etter dette dro vi til Tyler's hus og slappet av ute i solen ved bassenget

Vi trengte nemlig ikke å gå tilbake til skolen så det var topp!

Senere dro vi hjem for å skifte til en annen kjole igjen, for da var det tid for Class-Night. Det er hvor alle som fikk Scholarships osv blir annonsert og mottar pengene. Jeg fikk jo selvfølgelig ikke noe penger, men jeg sang med koret og fikk en pin for å være en utvekslingsstudent. 
Lya, Heather, meg og Maggie etter Class-Night

På Onsdag, dagen etter hadde vi Senior-skip-day hvor alle Seniorene skulket. Så etter Class-Night dro vi til Lauren's for å Campe i hagen hennes. Det var veldig koselig, og neste morgen prøvde Lauren å lage Mickey Mouse pannekaker. 


Etter frokost dro vi til Tyler's igjen også dro jeg til springfield med Vertsmor for å shoppe litt :) 

Det er bare 3 dager igjen på skolen nå, mandag og tirsdag har jeg tentamener og etter det er jeg ferdig, så det blir supert!

Nå er det bare tre uker igjen til jeg reiser herifra. Therese du får nyte rommet mitt mens det fortsatt er ledig, haha!

Og ja det er jo 17 Mai imorgen! Jeg har hørt noen rykter om at familien min er over hele europa nå så de er ikke hjemme på 17 mai, men jaja. Alle andre får nyte 17 Mai! Kunne ønske jeg kunne være der. Jeg tror faktisk at 17 Mai er min favoritt dag i året :D 

-Malin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar