mandag 18. februar 2013

Valentines dag og langhelg

Denne helgen startet med en early dismissal på torsdag, så vi sluttet på skolen kl. 2. deretter dro jeg hjem for en liten stund også var det musikal øvelse.
Når øvelsen var over dro noen jenter og meg til Maggie's hus for å fikse oss før vi gikk ut for å spise en valentines day middag på Buffalo wild wings.

Heather(nabo), meg, Maggie, Lya & Abby

Mens vi var hos Maggie for å skifte lagde jeg en super Single girls CD for vår biltur inn til Springfield, cd'en innerhold bla. Ridin' solo, single ladies, girls just wanna have fun, I knew you were trouble, I don't need a man...... 
Sangene var en hit og det var lurt at vi lagde en cd for på radioen var det bare kjærlighetssanger haha. 

I forrige innlegg snakket jeg om at jeg trakk Maggie's navn så det var henne jeg skulle gi en gave til, og det var dette jeg endte opp å gi. 

Masse, masse godteri, med en penge bjørn oppi :))

 Etter vi var ferdige å spise var kl blitt 11 og vi dro til Walmart for å kjøpe Ben & Jerry's, deretter dro vi til Heather's hus og tilbrakte natten der med cupcakes, gaver, jordbær og is :)

                    



Så var det fredag og Senior Night. Som er når alle Senior atletene, kor, band osv blir anerkjent. Dette var også mens vi hadde en basketball kamp.   Så koret sang Nationalsangen, cheerleading jentene danset en dans og basketball guttene spilte fantastisk.  


Meg og Abby 


Her står senioren på rekke for å få blomst og applaus                           Meg og vertsforeldrene mine

Vi vant 81-39


Resten av helgen har jeg ikke gjort så altfor mye, på lørdag dro jeg og Maggie for å se filmen Safe Haven, veldig bra og overraskende til å være en Nicholas Sparks film. 
Igår flyttet vi Tanner(verstbror) hjem og idag har jeg egentlig ikke gjort noen ting. Det er president Day idag og derfor har vi ikke skole idag heller :D 

På torsdag drar jeg med vertsfamilien og en brasiliansk utvekslingsstudent til Mall of America, som er det største kjøpesenteret i USA, så det gleder jeg meg veldig til!

Dere har vel alle vinterferie nå så dere får kose dere til fjells eller hvor nå enn dere tilbringer ferien:) 

-Malin




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar