søndag 10. februar 2013

Gratulerer med dagen mamma!

Gratulerer så mye med morsdagen mamma. Hadde jeg vært hjemme nå hadde jeg forhåpentligvis hatt noen kanelsnurrer i ovnen for deg og noen gaver på bordet, men det er jeg jo ikke. Så jeg håper de andre i huset fikset noe for deg.

Hele tiden hører man folk som sier "du vet ikke hva du har før du har mistet det." Jeg var aldri helt sikker på om jeg forsto det, men nå gjør jeg. Heldigvis har jeg ikke mistet deg, men du er langt vekke. Det var ikke før jeg kom hit og ikke så dere hver dag at jeg forsto hvor heldig jeg er og hvor mye jeg setter pris på deg og dere og alt dere gjør.
Jeg håper alle kommer til det punktet i liver hvor de forstår det, hvor mye dere faktisk gjør for oss.

Siden jeg ikke kunne gi deg frokost på sengen i dag, gi dag gaver eller lage middag for deg tenkte jeg at det minste jeg kunne gjøre var å skrive litt tid deg.
Jeg håper du har en fantastisk dag, at Anniken og Therese har støvsuger huset, lagd kaffe og kake. Jeg håper at i dag er den ene dagen i året hvor du kan sitte ned og slappe av og la ungene ta seg av alt annet.

Tusen takk for alt du gjør for meg mamma, jeg elsker deg! <3

Klem fra meg!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar