fredag 26. april 2013

New Orleans

Forrige torsdag dro vertsfamilien og jeg ned til New Orleans, Louisiana. Vertsbror gaar paa college der og det var "Crawfest" som er en kreps festival, haha. Det var en 12 timerers biltur hvis vi ikke hadde stoppet, men det endte med aa bli 14 timer hver vei. Jepp, ganske langt. Forste dagen var det litt kjolig ute og litt smaa regn saa det var litt kjedelig, men vi dro paa en sump safari hvor vi fikk se alligatorer og en hau av fugler og annet sumpliv. Det var veldig kult og interesant.
Neste dag, naar den officielle "Crawfest" startet dro vi ned til Tulane(college) campus og alle andre spiste kreps, bortsett fra meg selvfolgelig fordi jeg liker ikke slik sjomaat. Saa jeg spiste en cupcake og pommes frittes istedet. Det var super varmt den dagen og jeg ble utrlig solbrendt, jeg har aldrig blitt solbrendt saa ille for, gj;r ganske vondt :(

the bead tree, som er parlesmykker som de har kastet opp paa et tree paa Tulane's campus

Crawfest

En katedrals kirke i byen 

Og det franske markedet

Denne helgen har vi prom, saa mine solbrendte skuldre kommer til aa bli en utfordring, men jaja..

Ha det bra saa lenge!

-Malin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar