søndag 14. april 2013

54 dager

Nå er det bare 54 dager igjen til jeg forlater Petersburg, Illinois.
Siden det er så lite tid igjen prøver vi jo selvfølgelig å gjøre alt som jeg ikke har fått tid til enda.
Vi dro til Chicago
Hvor vi så the bean, den utrolig kule speil bønnen. 




Vi dro opp til Chicago på lørdag den 23 og kom hjem på søndagen, hvor vi hadde vår verste snødag på flere tiår her i Springfield. Så på mandagen hadde vi en "snowday" som betyr fri fra skolen. Jeg dro med meg hele familien ut i snøen for å ake og bygge snø lykter. Det var utrolig gøy. 

Deretter hadde vi påske, som ikke var noe stor helligdag her, vi fikk fri 2 dager og det var det. Heldig for meg hadde mamma og pappa vært snille nok til å sende meg et påskeegg, så det var lykke i heimen :) 
Yummy
Ellers har jeg bare vært med venner og kost meg, våren har kommet og varmegradene går helt opp til 25-27 nå om dagene, det er herlig :) 

Håper alle der hjemme er klare for meg, for nå kommer jeg snart! wohoo!

-Malin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar