mandag 21. januar 2013

Langhelg og Prom

Denne helgen er det langhelg pga Martin Luther king jr. dag så vi har fri idag også! :D
Så idag har jeg bare gjort litt lekser osv.. dette semesteret har jeg tatt litt andre fag en det jeg hadde første semster, så dette er hvordan skoleplanen min ser ut nå


Disse ukedagene flyr forbi, jeg har startet med noe som heter Sportsmetrics, som er forberedelse for Track. Og jeg er også med i musikalen vår, som er GREASE!! det er utrolig gøy. Etter skolen går jeg rett til sportsmetrics, så til musikal øvelse også hjem for å gjøre lekser.. Så ukedagene nå går fra 8.00-21.00 på skolen også lekser. haha. jepp jeg begynner å bli litt sliten, men jaja det er gøy!

Og ikke nok med alt det, men prom har også tatt over livet mitt her.. prom er ikke før slutten av April, men folk har allerede gått helt gale, alle har kjøpt kjole allerede, funnet date, reservert resturan og hår time.
Så da har jo jeg også startet selvfølgelig, og kjolen er allerede kjøpt.

Men nå må jeg gå å ta en dusj.. Håper været starter å varme seg litt opp der hjemme. Det snødde her i går og er iskaldt, forhåpentligvis blir det bedre snart... 

-Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar