onsdag 31. oktober 2012

Justin Bieber & St. Louis


Denne helgen har vært en helg jeg sent vil glemme. Vi dro til St. Louis lørdag morgen, det tok ca. 2 timer å kjøre dit. Da vi kom fram var kl 10, og vi fant ut at kjøpesenteret ikke åpnet før 11. Så vi gikk inn i en butikk som het world market, hvor de hadde mat og ting fra hele verden. Og der fant jeg masse norskt! wohoo! så jeg kjøpte daim, marsipan og den sjokolade greia på bildet under som jeg ikke husker hva heter på norsk.


Så ble klokken 11 og vi tok turen til et shopping senter, hvor vi fant skiltet Belive inne på macy's, så vi måtte selvfølgelig ta et bilde av det :)

Deretter dro vi for å spise, og på denne restauranten satt Shelby første gang jeg sendte henne en melding på facebook :P haha.. På veien tilbake til hotellet gikk vi forby litt tilfeldige ting. Så her er noen flere bilder.

  

Og så var vi klare for konserten.


Å ja! Det var en fantastisk konsert, en fantastisk opplevelse. Jeg vet ikke hva mer jeg skal si. Det startet med oppvarming fra Cody Simpson & Carly Rae Jepson og så kom vår vakre justin på scenen :) danserne, showet, effektene, sangene, alt var bare helt supert :)











Håper dere alle har det bra hjemme :) Og i dag er det Halloween, så Happy Halloween!

-Malin

1 kommentar:

  1. Prøver igjen jeg Malin. Det er så vanskelig å se disse bokstavene som jeg må taste inn. Har skrevet flere ganger til deg og måtte gi opp. Så fint at du fikk se justin! Tusen takk fra Oliver med batman legoen. Super gave!

    SvarSlett