lørdag 20. oktober 2012

en uke igjen!

Nå er det bare en uke til jeg står i kø utenfor Scottrade Center i St. louis for å se Justin Bieber in concert!
Jeg gleder meg helt syyyykt!

Uansett, denne tirsdagen gjorde jeg noe ganske kult. Haha, eller jeg syntes hvertfall det var ganske kult. History club på skolen skulle dra inn til flyplassen og velkomme gamle veteraner fra 2 verdenskrig og Vietnam krigen, så jeg slang meg med på det.
Her er noen bilder:


Noen av folka fra skolen

Alle seniorene som dro :)

Det var flere som gråt og det var en ganske kul og rørende opplevelse.
Ellers har det ikke skjedd så mye i det siste. Beklager for lite oppdatering på bloggen, men det er rett og slett ikke så mye som skjer :P

Håper alle har det bra hjemme og at det ikke har blitt for kaldt for dere!

-Malin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar