søndag 10. mars 2013

Only in America

Hei, jeg beklager for at jeg er så dårlig på blogge.... Men nå gjør jeg det!

Akkurat nå er det litt hektisk på skolen osv.. fredag var siste dag av 3rd quarter så vi hadde en hau av tester osv. Denne uken er den siste musical uken for på torsdag, fredag og lørdag er det forestillinger så nå er alle kostymene på plass og det begynner å se ganske bra ut. Jeg har også Track hver dag så dagen går i ett sett.

Denne uken var det også FFA uka, (Future Farmers of America) og på fredag hadde de gårds dyr dag hvor alle elevene med gårds dyr tok de med på skolen og hadde en liten farm i et av klasserommene. Det var hester og kuer, kalkuner og høner, kaniner og geckoer, katter og geiter og alt annet du kan tenke deg å ha på en farm.
Jeg fikk holde en kanin så jeg var kjempe glad :D haha.

Ellers så har det ikke skjedd så mye annet, igår dro vi til Peoria for å se på High school state basketball championship games så det var jo artig.
Jeg har også klippet håret mitt, så nå er det rimelig kort, jeg syntes hvertfall det. haha.


Og nå klarer jeg ikke å stoppe å gråte. ahhahhahha jeg dør! akkurat mens jeg skriver dette går vertsmor inn på kjøkkenet og kommer løpende skrikende ut av kjøkkenet inn på rommet hennes og nekter å komme ut igjen. Hun så en mus på kjøkken benken. hahahahaha. det høres sikkert ikke så morsomt ut nå men det var epic!

Meg og vertsbror på Steak'n Shake etter basketball kampen

Min første milkshake fra Steak'n Shake

Geiter og griser på skolen


meg og kaninen :D



- Malin <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar